Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Still Waiting...
Księga:
Ukochani do magicznego świata
Dodaj do Księgi Czarnej Anielicy
9

O mnie:

Ukochaj Czarną Anielicę
Ktoś zaprząta moją głowę

Coś opętało moją duszę

Coś szarego, czarnego snuje się za mną jak cień

Wchodzi to powoli do mojego ciała

I przedziera się do duszy

Patrzę się jak moje ciało się zmienia

Z pleców wyrastają mi czarne skrzydła

Powoli zaczynam się unosić

Czarne skrzydła unoszą mnie do góry

Ale nie do nieba....

Jesteś 14355 na tym blogu.

Archiwum
2007
Luty
Styczeń
2006
Grudzień
Listopad


Ulubieni:








Credits:
Powered by: blog4u

Wiem ze dawno noci nie było...Ale teraz to nadrabiam...Dzięki za komentarze myslalam ze niekt nie bedzie czytac tego co pisze, nastepna notke napisze jak bedzie przynajmniej 5 komentarzykow:)

Kiedy dwoje jedność tworzy
to na świat przychodzi życie,
pełne smutku i radości,
celów szukające skrycie.
Ma swe serce oraz duszę, co skrywają dziwne cuda,
ma nadzieję, że na świecie godnie mu się przeżyć uda.
Lecz jak często te pragnienia są okrutnie zabijane,
w sercach zamiast czystych myśli
rodzi się okrutny zamęt.
Śmierć zabiera nam...
czytaj więcej

czarna-anielica 15:26:57 11/02/2007 [komentarzy 7] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

!!!POWIADOMIENIE!!!

Jak ktos wchodzi na mojego blooga to niech sie wpisuje doe ksiego gosci...Bo nie kazdy zostawia komentarz pod dana notka...T ulatwilo by mi zliczenie ilosci osob wchodzacych na blooga bo nie wiem czy jest sens pisania tegi jezeli nikt by tego nie czytal...Jak ktos chce sie ze mna skontaktowac to prosze na gg 4703916...
I juz nie zanudzam :P...
czytaj więcej

czarna-anielica 23:28:33 29/01/2007 [komentarzy 5] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

skasowaly mi sie wszystkie wiersze na kompie....!!!:( Wiec teraz daje nowo napisane...:))

Błąkają się po świecie
Niespokojne dusze
Mijamy się codziennie
Nie słysząc nawet
Trzepotu białych skrzydeł
Czujemy wzajemną
Obecność w powiewie
Błękitnego oceanu
Czasem się wzruszamy
Śmiejemy się szczerze
W płomieniu pamięci
Zamykamy pokornie oczy...

* * *

Każda trudność jest szansą.
Szansą, aby się...
czytaj więcej

czarna-anielica 23:22:08 29/01/2007 [komentarzy 0] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

New wieszyki....

Jak chcecie jakieś wierszyki to napiszcie w kementarzu lub w ksziędze gości...
A napisze nowy na zamówienie....Pozdro


Idę po murze,
otoczona wodą, gdzie potężne bałwany
dobijają do ściany.
Spoglądam w dal- widzę Ciebie,
gdy wyławiasz z wody dziewczynę.
Idziecie razem,
trzymając się za ręce.

Po chwili brutalnie zwalasz
ją z
...
czytaj więcej

czarna-anielica 21:15:11 18/01/2007 [komentarzy 6] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

Zyj i ciesz sie zyciem jak by to mial byc twoj ostatni dzien, bo zycie wiotkie jest jak motyl i szybko sie konczy....

Miej serce i patrz w serce
Ona:
Krzyczała
- proszę nie odchodź
Płakała
- błagam zostań ze mną
Mówiła
- kocham Cię
- jesteś moim sercem
Szeptała
- umrę
- ... bo nie da się żyć bez serca

On:
- spojrzał na Nią z uśmiechem
Po czym odwrócił się i odszedł ...

Po dwóch dniach przeczytał na klepsydrze:

(...) Ona...
czytaj więcej

czarna-anielica 00:58:51 28/12/2006 [komentarzy 5] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

To co kocham........Jest tu....

Mija kolejna minuta nocy...
Już dawno jest po północy...
Powinnam już dawno spać...
Rano znów muszę wstać...
Nie usnę... Nie mogę...
Ciągle myślę o Tobie...
Aż sama zaszkodzę sobie...
Myśląc tak bez przerwy...
Oszaleję do reszty...
Z tęsknoty przestanę - jeść, pić...
...
czytaj więcej

czarna-anielica 14:18:09 13/12/2006 [komentarzy 2] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

Następne moje wiersze....

Coś dzieje się z nimi, zapadają w ciemność
Cos ciągnie ich na dno, ich serce umiera, bo los krzywdzi ich miłość
Lecz ogień w nim nie przygasł bo żaru w nim jest dużo
Ich miłość – odchodzi – wraz z nią ich nadzieja

Chowają w sobie najszczersze uczucia
Chowają swój uśmiech na miejscu jest smutek, gdy los im na
Przekór. •Blask w oczach...
czytaj więcej

czarna-anielica 15:52:39 2/12/2006 [komentarzy 2] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

WIERSZE....Coś co kocham...

Płatki róż rozsypane...
Lato kończy się...
W sercu pustka...
Zimno jest...
Godziny biegną-świat wydaje się taki wielki
by odnaleźć Cię!
Kolejna róża straciła płatki...
Kolejne serce przestało bić...
Bo wszystko ma swój kres...
I miłość też kończy sie...

* * *

"Nadzieja"
Zostawiłeś mnie tak jakbym
nie...
czytaj więcej

czarna-anielica 23:18:05 30/11/2006 [komentarzy 1] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie

...:::H"E"Y:::....


Witam na moim blogu...!
Tu nie ma miejsca na radość, szczęście, zadowolenie
Chyba że tylko w moim opowiadaniu, które mam zamiar po kawałku umieszczać na blogu...
Ale większą część zajmą bloga zajmą wiersze pisane przeze mnie...
Na tym zakończę pierwszą notke...!
Miłego czytania...!

czarna-anielica 21:42:35 30/11/2006 [komentarzy 1] Zostaw ślad po sobie w magicznym świecie